5 Ocak 2013 Cumartesi

2013'e girerken


Evde 2013'ü karşılayanlardan iseniz eğer kadın-erkek fark etmeden hevesle beklediğiniz programın geleneksel Victoria's Secret defilesi olması kaçınılmaz. Açıkçası ben o gece 2 kere izledim defileyi, yetinmedim ertesi günde Youtube üzerinden tekrar izledim. Zaten melekleri biliyoruz, her biri birbirinden güzel ve alımlı ama bence bu senenin konser performansları çok iyiydi. Rihanna her zaman ki gibi dinamikti, Diamonds ve Fresh Out The Runway şarkılarını söyledi, açıkçası beni şaşırtan bir performans değildi ama Türkiye'ye gelse de canlı istesek dedim kendi kendime. Diğer iki isimden hangisi beni daha çok şaşırttı açıkçası halen karar verebilmiş değilim :) Bruno Mars'ı çok seven bir insan olarak Locked Out Of Heaven ve Young Girls'ü söyledi, Locked Out Of Heaven resmi sabah neşem olarak her gün benimle zaten. Justin Bieber hiç sevmeyenlerinden ve dinlememişlerinden birisi olarak performansı benim için takdire değerdi. Meleklerin de kendisine büyük bir hayranlıkla bakmasına da şaşırmadım desem yalan olur :) Justin'de As Long As You Love Me ve Beauty And The Beat dedi ve müthiş gece sona erdi..İzlememiş olanlar ve tekrar izlemek isteyenler için;

http://www.youtube.com/watch?v=VyzbYRS9woo









Benim şahsi favorim ise Elizabeth Hurley'e çok benzettiğim Hilary Rhoda oldu :)






Basak Beyazkaya Web Developer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

your comments can make my day magical..♡ u all