9 Ocak 2013 Çarşamba

Once Upon A Time


Bir zamanlar ki bu bir zamanlar yaklaşık 3 yıl önce :) 49 kiloydum ve bu mükemmel jean'in içine sığabiliyordum. Sonra gittikçe sığamamaya başladım. Bunun kadar güzel de gri bir jean bulamadım ne yazık ki     :(((( Kısa bir zaman önce bacağımı sokmakta zorlandığım jean'imin içine sığabiliyorum ama düğmeleri kapanmıyor tabi :))))) Tamamen içine girebildiğim günlerin çok yakında olması ümidiyle....


Bu arada diyet yapmaya çalışıp ta kendinizi çok zorlamayın, porsiyonları küçültün, ekmeği kesin, abur cubur'a bir son verin ve mutlaka günde 45 dakika spor yapın....Herkesin istediği kiloya ulaşması dileğiyle...







P.S: Telefonun yansımasının da kusuruna bakmayın artık :))
Basak Beyazkaya Web Developer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

your comments can make my day magical..♡ u all