20 Şubat 2013 Çarşamba

Bugün Ne Giydim


Kış aylarında olmamız illa siyahlara grilere bürünmemiz anlamına gelmez dedim ve dolabımdaki annemden kalma nar çiçeğine yakın turuncu renkli gömleği siyah barok desenli bir pantolon ile kombinledim. Tabi bu İstanbul'un buz gibi havasında size daha güzel bir ayakkabı ile görünmek isterdim ama 7,5 saat çalışan bir insan olarak ayaklarımı ne sıcak tutuyorsa onunla hayatıma devam ediyorum :))) İş çıkışı eve girdiğim zaman çektiğim bu resimdeki dağınıklığım içinde şimdiden özür diliyorum :))






Basak Beyazkaya Web Developer

6 yorum:

  1. Ben de tam bugün siyahlara övgü niteliğinde bir yazı yazmıştım:) Ama renkler her zaman iyidir:)

    YanıtlaSil
  2. siyahin yeri bambaska tabi ki :)) basimizim taci ama.renklerde sadece yaza ozgu olmamali di mi :))

    YanıtlaSil
  3. Kolye çok güzelmiş, bu soğuk kış günlerini renklendirmiş :)

    YanıtlaSil
  4. Şu soğuk güne güneş gibi doğdu kombinin renkler enerji saçıyor özellikle kolyeeee çok şirin ;)

    YanıtlaSil

your comments can make my day magical..♡ u all