21 Şubat 2013 Perşembe

Dikkat Çekiliş Çıkabilir


Artık ilk çekilişimi yapmanın zamanı geldi diye düşünüyorum ve kocaman bir yupppiiii diyorum kendi kendime :))Dünkü Instantgram yazımda da bahsetmiştim bir süprizim olacak diye...Sonunda o yazıda bahsettiğim magnetlerim elime ulaştı, gerçi sonunda dedim ama topu topu 3 gün oldu sipariş vereli :))

Neyse çok uzatmadan çekiliş şudur. Instantgram'ların ister magnetinden ister 24'lü isterse de 48'li square'lerinden hediye edeceğim bir şanslı takipçime..Yapmanız gereken çok basit..Blog'umu takibe almanız, kendi blogunuzda ya da sosyal bir mecranızda bu çekilişi duyurmanız ve bu postun altına takip linkinizi yorum olarak atmanız.


15 Mart'a kadar zamanınız var...Çok güzeller çoooookkkk

Hediyenin ne olacağına siz karar vereceksiniz, dediğim gibi instagramdaki resimleriniziden seçiminiz doğrultusunda size magnet ya da square olarak bastırıp hediye ediyor olacağım. Anlaşılır olması açısından seçeneklerinizin resimlerini de ekliyorum :))



Hediye seçeneklerinizden biri bu magnetler. 9 adet seçtiğiniz instagram resminizi size magnet şeklinde gönderiyor olacağım.



Diğer seçeneğiniz ise 24'li ya da 48'li olarak tercih edebileceğiniz square'ler, tabi ki yine sizin instagram resimleriniz olacak..24'lü olan seçeneğinizin ebatları 10.16*10.16 cm, 48'li olan seçeneğin ise ebatları 6.35*6.35 cm olacak



Bu benim magnetlerimin görüntüsü..




Basak Beyazkaya Web Developer

7 yorum:

  1. mrb cnm güzel düşünmüşsün ama hediyeler neler onu yazmamışssın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazdım tatlım ama demek ki anlaşılır olmamış :))hemen resimlerini de ekliyorum hediyenin.

      Sil
  2. tamamdır cnm gördüm şimdi güzel olmuş bana düşeni hemen yapıyorum o zaman :)

    YanıtlaSil
  3. http://stonebabe.blogspot.com/2013/02/stonababe-cekiliste.html
    bana bol şans :)

    YanıtlaSil
  4. izleyicinizim
    katıldım...:)
    http://zoomlabakalim.blogspot.com/

    YanıtlaSil

your comments can make my day magical..♡ u all