23 Şubat 2013 Cumartesi

Earlier This Morning


Sabahın erken bir vaktinde ufak bir işimi halletmek için kendimi Kadıköy taraflarına attım. İşimi bitirdikten sonra Kadıköy'e gelmişken uğramadan olmaz dedim ve daha kimseler talan etmeden, sakin sakin Çilek sokak turu yaptım :))

I woke up earlier this mornig for a little work and gone to Kadıköy. After finished job i said if i came to Kadıköy so it's mandatory to visit Çilek Street. :))

Bilmeyenler için belirtmek istiyorum Çilek sokak kadıköy'ün Terkos'u, Beyoğlu iş merkezi denilebilir. Moda olan herşeyi çok uygun fiyatlara bulabiliyorsunuz. Yeri eski Salı pazarında giriş yaptığımız sokak denebilir, tabi Kadıköy Boğa tarafından. Zaten kime sorsanız mutlaka gösterirler size :))

For the folks who don't know the place, can say it is like Terkos or Beyoğlu Plaza. You can find all the hit pieces for cheaper prices. Place is located begining of the old Salı Bazaar, from the Kadıöy Bull statue side. Anyway you can ask anybody there :))















Basak Beyazkaya Web Developer

2 yorum:

  1. çantandan istiyorum bir siyah bir mavi böyle cıvıl cıvıl hemde şık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlım mavisi vardı, turuncusu vardı, bu renk vardı, bir de yeşile yakın bir renk vardı ama siyah yoktu :( bende sordum ama kalmamış

      Sil

your comments can make my day magical..♡ u all