9 Şubat 2013 Cumartesi

DIY Project: Carrie Purse


İlk DIY projem en kolayı olsun ki gaza geleyim düşüncesiyle eski/demode bir çantamı kullanılabilir hale getirdim :) Daha önce de bahsetmiştim Carrie Bradshaw olmadan önce Carrie nasıldı'yı izliyoruz son zamanlarda. Vefat eden annesinin kız kardeşi tarafından ojeye bulanan çantasını kullanmaya devam etmek için ojeler ile boyamıştı çantayı. Bende eski bir çantamı boyamaya karar verdim, çok eğlenceli bir sonuç çıktı ortaya :)


I thought that maybe i can be more enthusiastically if my first DIY project is easy so i wanted to uptade an old bag of mine. So i decieded to make a Carrie purse, it was really fun :)




                   Öncelikle ihtiyacımız olan eski bir çanta. Tabi çalışacağınız ortam için gerekli koruma

                     First of all you need to choose an old bag, protection for working place of couse






              Daha sonra kullanmak istediğiniz ojeleri seçmeniz gerekiyor. Dizide sulandırarak kullanıldı ama ben renklerini açacağından su kullanmadım.

              Then you need to pick the nail polishes. At the show she has used with water bu i prefer not to, this can cause lighter colours.



                   Sonrası tamamen size kalmış, içinizdeki Picasso'yu ortaya çıkarın ya da Bob Ross'u.

After then it's all up to you, time to reflect your inside Picasso or Bob Ross, who knows.







Basak Beyazkaya Web Developer

14 yorum:

  1. süper fikir carrie diaries'i seyrediyorum ben de çantaya da bayılmıştım.. belki ben de yaparım.. güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler.yapması inanılmaz basit ve eğlenceli.eskileri de değerlendirmiş oluyoruz böylelikle :)

      Sil
  2. Yahu o uzun çizgileri nasıl yaptın? ben becermem sanırım. fırçayla yapsam öyle düzgün olmaz. fırçayı sallasam nokta nokta oluyo sinirim bozuldu. Help mi pılis :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok tatlım ya çok kolay yaparsın,içindeki sanatçıyı ortaya çıkart :)) birden fazla renk ile çalışacağından ilk katlar acemiliğin olcak ve diğerlerini daha iyi yapacaksın ama yine de riske atamam dersen istersen beyaz kağıt üzerinde dene bir. eline al ojeyi rastgele yukardan savur elini kağıda doğru..cidden basit :)

      Sil
    2. Telefon kabımda denedim ben de öyle çok savurmak yerine minik savurmalar yaptım :D nokta nokta oldu :D ondan öyle oldu demek ki :D

      Sil
    3. olabilir tatlım..sen uzun uzadıya savur sanki suluboyayla çalışırmış gibi :)

      Sil
    4. Tamam yarın daha erken bi saatte denicem inşallah :D

      Sil
    5. bekliyorum yorumunu :)

      Sil
    6. Becerebilirsem foto da atarım :))) teşekkürler cevapladığın için :)

      Sil
    7. Yaptım! Çanta buydu: http://d1302.hizliresim.com/16/m/k8fsl.jpg

      Ben de yapmışken biraz abarttım sanırım telefonumun dışına ve telefon kılıfıma da yaptım. Sonuç:
      http://d1302.hizliresim.com/16/m/k8fst.jpg

      :)

      Sil
    8. bence gayet olmuş..ellerine sağlık :)

      Sil
    9. teşekkürleer :) kılıfla kapak oldu da çanta çok içime sinmedi açıkçası :D

      Sil
    10. bence çanta rengi beyaz olduğundan içine sinmedi..siyah üstüne yaptığında daha da hoşuna gidecek emin ol

      Sil
    11. bi sonrakinde de siyahı denerim :) ama çizgiler ince olduğundan çantaya küçük geldi karışık durdu daha kalın bi fırçayla daha kalın çizgiler yapmayı deneyeceğim bi dahakine o zaman carrieninki gibi olur sanırım :D

      Sil

your comments can make my day magical..♡ u all