27 Şubat 2013 Çarşamba

Mim????


Sequins from life kendisine yöneltilen soruları ustaca bize de paslamış...Bakalım ne demişler, neleri merak etmişler:)))


1- en son kime yalan söyledin? ; Sanırım en son kendime yalan söyledim, çok klişe belki ama bazı şeylerin gidişatını değiştirme yeteneğinin elimde olduğuna inandırmaya çalıştım kendimi. Bak şimdi böyle söyleyince de inandıramadığımı fark ettim :)))

2- biz okumuyoruz farz et, kendine bir itirafta bulun; Değer vermek güzeldir ama fazla da sinirlenmemek lazım, sinirlendiğinde konuşmadan önce derin nefes al, üçe kadar say, sonra konuşmaya başla.

3-en son severek okuduğun kitap hangisi? ; Hala postunu yapamadığım ama gidince aşık olup geri geldiğim Dubai'nin şeyhi Mohammed bin Rashid Al Maktoum'un My Vision, Challenges in the race for excellence'ı.

4- şu an istediğin işi mi yapıyorsun?; Hayır şu anda istediğim işi yapmıyorum, ne yazık ki ben o şanslı azınlıktan birisi değilim ama en azından şu anda yaptığım işi keyif alarak yapıyorum :) Ne iş mi yapıyorum? Çok şaşırmayın ama ben bir bankacı'yım ve bundan keyif alıyorum :))

5-mutlu musun? Sanırım mutluyum, çevremdeki insanların mutsuzluktan panik ataklara zerk olduğunu düşünürsem bence oldukça mutluyum :)

6-öleceğini bilsen ömrünün son zamanlarını nerede, kiminle geçirmek istersin? Öncelikle çooooooook uzun zaman sonra beni bekleyen birşey olmasını temenni ederek yer kesinlikle önemli değil ama birlikte olmak istediklerim kesinlikle ailem yani Babam, Annem, Kardeşim ve Minik kedim olurdu.

7-favori şarkıcın ve şarkısı?; Favorim, vazgeçilmezim The Strokes, şarkısı You Only Live Once

8-her bölümünü heyecanla takip ettiğin dizi var mı?; Tabi ki var, Shameless, The Vampire Diaries, How i met your mother, The Carrie Diaries

9-keşke?; keşke dünyanın hiçbir dilinde ve dünyadaki hiçbir insanın beyninde keşke diye bir kelime olmasaydı, zira inanılmaz sevimsiz bir kelime benim için.

10- kötü alışkanlıkların var mı?; Evet var :)) ama deklare etmekten kaçıyorum genelde ;p

11-sence ideal eş nasıl olmalı?; ideallik sanırım zamanla eşlerin birbirini getirdikleri noktaya denmeli. Şimdiden ne desem, nasıl tasvir etsem yarın öbür gün karşıma o niteliklerde birisi çıktığında ''işte bu ideal'' demiyebilirim. Ama çok yüzeysel bir tasvirle beni anlasın, beni sevsin, bana saygı göstersin ve beni dinlesin...

Basak Beyazkaya Web Developer

2 yorum:

your comments can make my day magical..♡ u all