19 Şubat 2013 Salı

Stripes or not


Modanın eğilim çizgisini kim ya da kimler belirliyor bilmiyorum ama bu sene bizi çok sevdikleri kesin :) dikine çizgiler bizi olduğumuzdan daha zayıf gösterir, ne tesadüftür ki bu sezonda çok modalar :)) Gömlek, pantolon ne bulursanız atın dolaplara....


I have no idea about who/whom sets fashion trends but i do know that they do love us this season so much :) Stripes make us thinner than we are, what a coincidence stripes are hot this season :)) Shirts, pants...All to closets...

















Basak Beyazkaya Web Developer

4 yorum:

  1. ben sevemedim bu modayı pek, sadece denizci modası seviyorum çizgili olarak sanırım =) banada beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açıkçası en iyi moda akımı değil tabi ki ama doğru parçalarla kombinlendiğinde güzel sonuçlar ortaya çıkabiliyor diye düşünüyorum :)) geldim, gördüm ve blogunu takip etmeye başladım bile :))

      Sil
  2. Pantolonda çok sevmedim canım ya çok keskin oluyor belkide dikkat çeker çekincesi bilemiyorum ama ceket va tshirtlerde şahane olur ;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. miranda kerr cekette ne güzel durmuş ama değil mi :)

      Sil

your comments can make my day magical..♡ u all