12 Şubat 2013 Salı

TOP of the SHOP


Birçok online alışveriş sitesi var biliyorsunuz ki..Ben içlerinden Topshop ile olan bağımı hiç bozamıyorum nedense..İstediğim ürünleri hem kısa sürede hem de burada alacağım fiyattan daha ucuza alıyorum, hem de piyasaya çıkmadan önce :)

You know there is a lot online shopping websites. I can not break my connection with Topshop no matter what...I can order what i want in a short time and cheaper then here, and before markets :)

Devamlı bir stile uygun parçaları bir araya getirip beğeninize sunar, bu haftada benim gözüme Comic Girl kolleksiyonu. İşte gözüme çarpan parçalar bunlar benim...Detay isterseniz ....

They collect unique pieces for your selections and make special collection, and those are the pieces that charm me from Comic Girl collection. Details here ....






Basak Beyazkaya Web Developer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

your comments can make my day magical..♡ u all