6 Mart 2013 Çarşamba

Are We Out Of Space



I really do not know what you think about galaxy clothing but i guess i like it. I'm saying guess cause i really can not decide even if i like or not. I do love some of looks but certainly i hate some of too, mixed dilemma :)))

Açıkcası galaksi akımı hakkında ne düşünüyorsunuz bilemiyorum ama sanırım ben seviyorum. Sanırım diyorum çünkü açıkçası sevip sevmediğim hakkında kesin karar verebilmiş değilim, yani tam bir karışıklık içindeyim :))

What do you think????

Sizce????



















Basak Beyazkaya Web Developer

4 yorum:

  1. Sweetshirt ve tshirtlerde bayiliyoruuuuuum ama etekde cekette tayt olarak yok sevmiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle herkes tayt versiyonlarını giymemeli, kimisinde feci oluyor :)) ama tişört ve şort versiyonlarını bende beğeniyorum pek :)

      Sil
  2. Sanırım çok yakında neler moda olacak şuan görmüş olduk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yavaş yavaş insanlar giymeye başladı ama dediğim gibi legging'leri herkes giymezse daha güzel bir dünya olur diye düşünüyorum :))

      Sil

your comments can make my day magical..♡ u all