19 Mart 2013 Salı

Back Details


Elbiselerde, t-shirt'lerde ya da gömleklerde sırt detaylarına bayılıyorum. Belki genel olarak dekolteden çok hoşlanmamam bunda etken olabilir. Ne alakası var diyebilirsiniz belki :) Şöyle ki sırt dekoltesi gizli dekolte olduğundan insanlar gördüğünde daha bir dikkat çekiyor, daha bir kendine baktırıyor diye düşünüyorum. Tabi ki her şeyde olduğu gibi dekolteyi abartmamak lazım ki gizli seksi bir görüntüden basit bir görüntüye doğru gitmeyelim.


I do love dresses, t-shirts or shirts back details. Maybe i like it so cause of dislike of decollete. You can say how :) To the effect that back detail is a type of hidden decollete so when people see that it can be more effective and people look after it. Of course as in everything do not exaggerate to prevent cheesy look.
























Basak Beyazkaya Web Developer

2 yorum:

  1. Sırt dekoltesi benim de favorim,aynen ben de yazdıklarına katılıyorum cnm:)ellerine sağlık güzel bir post olmuş. Bloglovin'den takipleşelim google reader yakında bizlere ömür:)

    YanıtlaSil

your comments can make my day magical..♡ u all