23 Mart 2013 Cumartesi

Bershka Bag..Love Them All


Bu sezon çok para harcıyor olacağız kızlar...Şimdiden ayarlamalarınızı yapın derim :) Yavaş yavaş yaz sezonlarını açmaya ya da tanıtmaya başlayan markaların yazlık cicilerini gördükçe kendimden geçiyor, her defasında yeni listeler oluşturuyorum kendime. Malumunuz her bayan Çanta ya da ayakkabıya hastalık derecesinde bağlıdır ve almadan duramaz. Ben Bershka'nın çantalarına B-A-Y-I-L-D-I-M.....

This season, girls will be spending a lot of money ... I'd say make adjustments in advance :) Summer seasons slowly beginning to open or to brands promoting goodies and that makes me lose consciousness, every time I create new wishlists. As you know every lady's has deeply depend on bags or shoes and can not stand the urge of not getting them. Just the word I D-O L-O-V-E the new bags of Bershka...








 













Basak Beyazkaya Web Developer

2 yorum:

  1. Bayıldım canım ya süper iki üç tanesi kapılası geldi banaaaa :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yarın gidiyorum ben bir iki tanesini almak için..zaten şeffaf sarı olanın beyazı vardı..devamını da almak lazım :))

      Sil

your comments can make my day magical..♡ u all