29 Mart 2013 Cuma

DIY Day


Genelde akşamdan ertesi gün ne giyeceğimi ayarlar kenara koyarım. Sabah kalktığımda ise başka şeyleri giyer çıkarım :) Yüksek oranda bir gün önceden hazırladıklarını giymeyenlerdenim ama bugün bir istisna yaptım. Havanın yağmurlu olacağını biliyordum ama ne olursa olsun bugün biraz daha ilkbaharlık olmam gerektiğini hissettim ve nispeten temiz tonları kullandım.

Pantolonumun bir diy projesi olduğunu belirtmek isterim. Ne yazık ki nasıl bir sonuç alacağımı bilemediğim için resimlerini çekmedim adım adım ama az sonra bu projeyi birebir uyguladığım youtube videosunu paylaşıyor olacağım. Çok kolay ve çok basit bir işlem oldu. Benim hatama rağmen ki daha önce bu pantolonu spray bleaching yöntemi ile açmayı denemiş ve bölgesel açıklıklara neden olmuştum :(

T-shirt'e gelirsek eğer tamamen Fashionfromsmyrna'dan ilham aldım. Nasıl olacağını denemek için test yaptım, hoşuma da gidince giymek istedim açıkçası :)) Şimdi hedefim bir sürü düz t-shirt alıp çeşit çeşit yazılarla donatmak :)))









Basak Beyazkaya Web Developer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

your comments can make my day magical..♡ u all