24 Mart 2013 Pazar

Diy Günleri


Bugün günlerden pazar ve aileyle geçirilmiş zamanın ardından kendimi bu güzel havada eve kapattım ve yapmayı düşündüğüm dıy projelerini hayata geçirmeye başladım. Şu anda 3 ayrı dıy projesini tamamlamak üzereyim, bittiklerinde hepsini ayrı ayrı anlatıyor olacağım. Gerçi bir tanesini daha önce anlatmıştım. Pencereli Gömlek. Diğerlerinin de internetten bulduğum misallerini görsel olarak paylaşıyorum. Bana şans dileyin :)

Today is Sunday and after a good day with family i locked myself to home and started to make diy projects that i have been thinking to do for a long time. Despite lovely weather i started to ipmlement my projects alive. Right now I'm about to complete 3 different diy projects, when they all done I'll be posting about them individually. One is the project that i have already posted. Window Shirt. I'm not just posting pics of same projects that i found at internet. Wish me luck :)






Basak Beyazkaya Web Developer

2 yorum:

your comments can make my day magical..♡ u all