6 Mart 2013 Çarşamba

DIY:Pool Clutch


Son zamanlarda herkesin wishlist'lerinde olan item nedir diye sorsalar sanırım büyük bir çoğunluk şeffaf kutu çantalar der. Aslında yapması inanılmaz basit, hatta yapılacak hiçbirşey yok eğer o en temel malzemeyi bulabildiyseniz :) Açıkçası ben bulabilmek için çaba sarfediyorum ve bulduğum gibi 3-5 tane almayı düşünüyorum hatta bu amaç uğruna Cumartesi günümü Eminönü'nde geçireceğime kesin gözüyle bile bakıyorum :)

Temel malzemeniz olan kutuyu bulduktan sonra ki genel olarak clear box olarak geçiyor adı geriye kalan tamamen sizin hayal gücünüze bağlı yaratıcılığınız. Ben en sevdiğim versiyonu paylaşıyorum, yapmak isterseniz göz atın derim. Eğer ben bulabilirsem kutuları nasıl sonuç elde ettiğimi de mutlaka paylaşıyor olacağım.

Öncelikli olarak pool clutch ile başlayalım derim;
İhtiyacınız olan şeyler; şeffaf kutu, makas, plastik yapıştırıcı, maket bıçağı, kil, parıltılı boya


Sonrası çok basit, zaten kutu kapaklı olduğundan elinizdeki havuz yüzeyi benzeri ya da siz nasıl istiyorsanız öyle olan kağıt parçasını kutuya uyacak ebatlarda kesin, orjinal projede 7 parçaya kesmişler. Daha sonra yapıştırıcı yardımıyla kestiğiniz parçaları kutunun içine yapıştırın ve kurumasını bekleyin. Kuruduktan sonra kil yardımı ile 3 farklı boyutta top yapın ve dilerseniz bunları parlatıcı boya ile boyayın. Kilden nasıl top yapacağız derseniz buradan yardım alabilirsiniz. Toplar oluştuktan sonra kutunun açılıp kapanan kısmına açılıp kapanma olayını etkilemeyecek şekilde yapıştırıcı ya da silikon yardımı ile yapıştırın ve çantanız hazır....Eğer isterseniz içine Kate Spade versiyonunda olduğu gibi Dive In yazısının çıktısını alıp yapıştırabilirsiniz.








sprinklesinsprings alıntıdır.

Basak Beyazkaya Web Developer

2 yorum:

  1. Çok güzel olmuş canım ya kutuyu nerden bulucaz :((( sen bulunca yap buradanda paylaş tamam mı :)) bn nerden bulabilirim acaba ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlım ben deli gibi arıyorum...eğer bulursam haber ederim sana..

      Sil

your comments can make my day magical..♡ u all