4 Mart 2013 Pazartesi

Dıy:Cap Toe Glitter


Daha önce cap toe ayakkabı için bir diy projesi paylaşmıştım, göz atmak için buyrun... İstediğim malzemeler gelince hemen ben de denemek istedim ama farklı bir materyal ile. Vermiş olduğum diy projesinde bu işlemi minik boncuklar ile yapmışlardı ki bu da caviar look görünümü vermişti ayakkabıya. Ben de ışıltılı boya ile denedim ve çok güzel oldular :))

I have already posted a diy project about cap to, to look at it. When my materials arrived i started to make my own but in a different way. At the diy project that i have posted they have used seed beads that gave caviar look.  I have made it with glitter glue and look amazing :))


Öncelikle boyamak istediğim yeri işaretledim, tabi ayakkabının temiz olmasına dikkat edin ve bantlayın.

First of all tap the front and be sure that shoe is clean.


 Sonra gelişigüzel simli boyayı ayakkabının üzerine döktüm ve fırça ile dağıttım.

Then spread the glitter on to the front and used a brush.



Tabi bu süreçte bazı misafirlerinizde olabilir :))

While this period you may have little companies :))





Sonra da afiyetle giyin :))))


Basak Beyazkaya Web Developer

1 yorum:

your comments can make my day magical..♡ u all