27 Mart 2013 Çarşamba

Espardil denince akla


Havalar yavaş yavaş ısınmaya başlarken diye başladım durdum hep postlarıma ama inadına kış sanki geri döndü. Şu anda buz gibi ve yağmurlu bir hava var İstanbul'da ama ben inadına yaza ait postlara devam ediyorum. Çok yakında diy ombre şort postunu hazırlayacağım. İnanılmaz güzel bir sonuç aldım çünkü :))

Neyse... Demem şu dur ki; bu espardilleri kim icat ettiyse o kadar güzel bir şey yapmış ki anlatamam. Mutlaka dolaplarınızda çoktan yer etmişlerdir ama etmedilerse oldukça mantıklı fiyatlardan oldukça astronomik fiyatlara tüm fiyat skalasında bir espardil bulabilirsiniz kendinize. Şahsen ben sandaletten çok espardil giyenler kısmındayım. Tabi espardil dediğimiz zaman benim aklıma ilk gelen marka doğal olarak Toms, bir de tabi ki sosyal sorumluluk projesi kapsamında ayrı bir hayranlık duyduğum ve daha önce postunu yapmış olduğum Woofs.
















Basak Beyazkaya Web Developer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

your comments can make my day magical..♡ u all