23 Mart 2013 Cumartesi

İma Goodkisser ♥


Her ne kadar defalarca çeşitli bloglarda okumuş olsam da açıkçası ben daha yeni The Balm serisi ile tanışanlardanım. Ve kabul ediyorum ki ben de bir The Balmkoliğim :) En son rujlarına şans vermek istedim. Pek ruj süren bir insan değilim, daha doğrusu her gün ruj sürerim ama renkleri genelde fark edilmeyecek kadar naturel olur ve sürdükten 10 dakika sonra yalayarak hepsini bitiririm :) Geçenlerde iş yerinde öğlen yemeğe çıkmadan önce sürdüm, yemeği bitirdikten sonra arkadaşım 'sen neden bu kadar süslendin, rujlar felan sürülmüş, rengi de pek güzelmiş' deyince ben de sizlerle paylaşmak istedim. Bana göre pek nemlendirici özelliği olmadığından kullanmadan önce dudaklarıma Burt's Bees sürmeyi tercih ediyorum ben..







Basak Beyazkaya Web Developer

2 yorum:

  1. evet çok başarılı bir seri ben de çok seviyorum:)

    bu arada naçizhane bir çekilişim var katılırsanız çok memnun olurdum:)

    http://alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil

your comments can make my day magical..♡ u all