14 Mart 2013 Perşembe

Instagram and me


Last week i was not so much online at instagram as photo uploader but this week i'm on :)

Geçen hafta instagramda pek resim yüklememiştim ama bu hafta geri geldim :)


Havaların ısınıyor olması benim sahlep içmeyi bırakmam anlamına gelmez, değil mi?
Weather is going warm but this does not mean that i'm going to stop drinking sahlep



Benim güzel miniğim poz vermeyi pek sever.
My little Minik loves to pose


Buzlu böğürtlenli limonata ile benical'i aynı masada birleştirebiliriz bazen.
Sometimes benical and iced blackberry lemonade can be together.


Pazar günleri en sevdiğim şey yemek programların izleyip gözüme güzel görünenleri yapmaktır. Bu pazarda Refika'dan kolay pizza ile Arda'dan portakallı irmik tatlısını denedim. Süper oldular
At sundays' i do love to make food after watching my fav foodmaking shows. This sunday i made easy pizza from Refika and semolina dessert with orange. They were yummy.


Akşamları yemek yerine bunları yediğim de doğrudur.

Yes, it is true that i do eat those as dinner.


Bazen spor mu şık mı karar veremeyebilirim.
Sometimes i can not decide even sport or chic.


Odamın baş köşesinde de bir gün önce kullanıdığım çantalarımla miniğimin eski yuvası durur.
At the entrance of my room you can always see my a day before used bags and my Minik's old nest.

Basak Beyazkaya Web Developer

1 yorum:

your comments can make my day magical..♡ u all