30 Mart 2013 Cumartesi

Loreal Glam Bronze


Hepsiburada'dan genelde elektronik alışverişi yaparım ben de herkes gibi, geçenlerde bakınırken bir kaç kozmetik ürününün fiyatlarının inanılmaz düştüğünü gördüm ve bir iki parça aldım :) Bu fondöten'de 9.90 TL idi, tabi ki kaçırmadım.

Öncelikle söylemeliyim ki bir kozmetik blogger'ı olmadığımdan idarelik resimler koyuyorum. Deneyip memnun kaldığım bir ürün olduğundan da paylaşma ihtiyacı hissettimi her ne kadar çok yeni bir ürün olmasa da :)

Ürün suya dayanıklı bir fondöten. Kullanımı oldukça kolay ve yumuşak bir dokusu var. Yanında süngeri ile birlikte geliyor ama açıkçası ben fırça ile kullanmayı daha uygun buluyorum. Benim aldığım ten rengime daha uyum sağlayan 04 Brunes ama daha açık tonları da var, 04 Brunes en koyu olan tonu. Ben bronz pudra ya da fondötenlerin cilde sağlıklı görünüm verdiğini düşünenlerdenim ve yaz/kış çoğunlukla bronz ürünleri kullanırım tabi ki abartmadan :))




 
   






Basak Beyazkaya Web Developer

2 yorum:

  1. hiç görmedğim bi ürün waterproff ve spf 20 olması çok iyiymiş =) çok ilgimi çekti satılıyomu ki kozmetikçilerde ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açıkcasi kozmetiklerde var mi bilmiyorum ben de denk gelmedim ama hepsiburada'dan siparis verebilirsin. ben de şans eseri ordan aldim. 02 ve 04 vardi yanliş hatirlamiyorsam

      Sil

your comments can make my day magical..♡ u all