9 Mart 2013 Cumartesi

Oz The Great and The Powerful




Bugün biraz kapalı ortamlarda zaman geçirmek istedim ve kendimi sinemaya attım. Aslından asıl gitmek istediğim Sefiller idi fakat erkek kuzenimle beraber gittiğimden ve müzikal bir filmde 3 saat sıkılabileceğini düşünerek vazgeçtim ve Oz'a gitmeye karar verdim. Öncelikli olarak 3d gözlüğünüz var ise yanınızda götürün, boşuna para vermeyin gişede yeni gözlük için.

Film ile ilgili ufak kritiklere gelirsek spoiler vermeden, ilk 15 dakikanın oldukça sıkıcı olduğunu söylemem gerek, siyah-beyaz süren bu flashback'imsi kısımda sıkılmayın, dayanın..Gerçi tamamında da acaip eğleneceksiniz diyemem ama görsellik yeter bence :) Ara ara da ince espirilere gülersiniz. Benim için en büyük görsel şölen Mina Kunis varlığı idi ama o da çok sürmedi ne yazık ki, spoiler vermemek açısından neden olduğunu söylemiyorum :) Tabi ki James Franco'yu da pek seviyoruz. Filmin bitişi de bize ikincinin gelebileceği sinyallerini veriyor ne yalan söyleyeyim..Bence gidin, izleyin, renklerin tadını çıkarın..





















Basak Beyazkaya Web Developer

2 yorum:

  1. Cuma günkü programıma aldım bile :)

    Sinemaya gidiyoruz:)

    Teşekkürler:)

    Bana da beklerim:)

    www.alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. izledikten sonra yorumlarini bekliyorum o zaman ;)

    YanıtlaSil

your comments can make my day magical..♡ u all