7 Mart 2013 Perşembe

Pinky


I really missed summer, i do know that you all missed but i'm surely not winter person and getting cold easily so i really really missed. For the summer day i prefer to wear pink pants today. Sorry for shirt, it's wrinkled because i took photos after i came from work so during day and being under coat makes shirts wrinkled :)))

Yaz ayını çok özledim, tamam hepiniz özlediniz biliyorum ama ben kış insanlarından olmadığımdan ve en ufak serin havada bile kolayca üşüdüğümden hepinizden daha çok özledim. Neticede yaz aylarının anısına bugün pembe pantolon giymeyi tercih ettim. Gömlek için kusura bakmayın, bu resimleri akşam eve döndüğümde çektiğimden bütün gün üzerimde olması ve montların altında ikamet etmesi nedeniyle kırıştı :))








                                                         Pants/Pantolon: Stradivarius
                                                         Shirt/Gömlek: Beyoğlu İş Merkezi
                                                         Neclace/Kolye: Pull&Bear
                                                         Shoes/Ayakkabı: Converse
                                                         Bag/Çanta: Atlas Pasajı/Taksim
Basak Beyazkaya Web Developer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

your comments can make my day magical..♡ u all