27 Mart 2013 Çarşamba

Rival De Loop Young Kapatıcı


Aylar önce annem Rossman'da çok güzel kapatıcı buldum, git bir bak demişti bana. O zamanlar elimde 2 tane kapatıcı olduğundan ve daha yeni alınmış olduklarından çok kulak vermemiştim açıkçası. Sonra geçenlerde yine klasik yağmurlu bir İstanbul cumartesi'sinde lezzet çubuklarımı yapmama yardımcı olacak marshmallow'ların bulunduğu tek yer olan Rossman'a uğradım. Tabi her uğradığımda yaptığım gibi reyonların arasında kendimden geçtim. Rossman'a yolu düşmeyenlerdenseniz eğer bir düşürün derim, aradığınız her şey var çünkü orada. Neyse tesadüf eseri bu kapatıcıyı da buldum ve hemen sepete attım, hatta orda kalan tek üründü, onu almanın mutluluğu da bir başkaydı :) Çok büyük beklentilerim olmadan sürdüm açıkçası ilk sabah sürdüğümde ama beklediğimden daha iyi bir sonuç aldım. Şimdilerde Benefit kapatıcımı rafa kaldırdım, bununa takılıyorum :))

Üzerindeki yazılar Almanca olduğundan neyin ne işe yaradığını anlamayabilirsiniz, ben size Rossman'ın internet sitesindeki yazısı ile yardımcı olmaya çalışayım dedim.


Üzerindeki yazılar bu şekilde, içinde bir tane aplikatörü var ama ben parmaklamayı tercih ediyorum:)

                                         


Hemen ne tarafın ne işe yaradığına bakacak olursak;
Yeşil renkli kısım; kızarıklıkların giderilmesine yardımcı olur.
Pembe renkli kısım; göz altı halkalarını kapatır.
Kahverengi kısım; Profesyonel kapatıcıdır, daha zor kapanan lekeler ve izler içindir.
Beyaz renkli kapatıcı; göz altlarını vurgular ve ön plana çıkarır.




Her ne kadar kolumda belki kol rengimden belki de ortam ışığından bilemiyorum ama pek belli olmasa da gerçekten işe yarıyorlar.




Basak Beyazkaya Web Developer

2 yorum:

  1. çok güzel beyaz rengi kullanırım ben =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kullanımı da çok rahat, katı değil oldukça güzel kıvamı

      Sil

your comments can make my day magical..♡ u all