14 Mart 2013 Perşembe

Woofs Ayakkabıları




Az sonra bir hayvan sever olarak bana göre en güzel sosyal sorumluluk projelerinden birinden bahsediyor olacağım. Woofs. Trendyo'da sıklıkla denk gelebileceğiniz Woofs özel tasarım ayakkabıların özelliği şu; her aldığınız bir çift Woofs ile barınaklardaki dostlarımıza kuru mama göndermiş olacaksınız. Aldığınız her çift ayakkabı ile  köpeğin 3 günlük beslenme ihtiyacını karşılayacaksınız. İnanılmaz güzel bir iş yapmış olmanın verdiği keyifle doluyken merak etmeyin alacağınız ayakkabılardan da çok memnun kalacaksınız, üstelik çok ucuza. Ben geçen hafta ne yazık ki sonuna denk geldiğimden kampanyanın sadece 2 çift ayakkabı alabildim. İnanılmaz rahat ve sağlamlar, kullanışlı ve de güzeller aynı zamanda. Mutlaka göz atın deneyin, gerçekten çok memnun kalacaksınız.


























Basak Beyazkaya Web Developer

3 yorum:

  1. ya bu ayakkabıları kampanyasız alma şansımız yok mu? günlerdir arıyorum bulamadım hiç.

    YanıtlaSil
  2. ne yazik ki bende hic denk gelmedim woofs satan yere. online alisveris sitelerini takip etmek lazim

    YanıtlaSil
  3. ben mersin'de yaşıyorum ve Bambi mağazasında Woofs marka ayakkabı satılıyor. Ben lacivertini aldım ve gerçekten çok rahat bir ayakkabı hem de köpeklere yardım ettiğimi bilmek çok güzel. Belki sizinde yaşadığınız yerde Bambi mağazası vardır. Bence mutlaka bir bakın.

    YanıtlaSil

your comments can make my day magical..♡ u all