16 Nisan 2013 Salı

Balm Jovi


İşte bir süredir kullanmakta olduğum ve nispeten memnunda kaldığım ama bir türlü paylaşma fırsatı bulamadığım bir ürün daha. The Balm artık kozmetik blogger'ı arkadaşlar sayesinde hepimizin hayatında oldukça aktif rol oynuyor. Mesela benim Gratis'e gitme nedenim acaba The Balm serisinden nelere baksam, neleri alsam olmaya başladı yavaş yavaş. Malumunuz 8 Mart Dünya Kadınlar Günü indirimlerinde resmen talan edilmişti The Balm stantları ve birçoğumuz aradığımız ürünleri alamamıştık, ben det tam olarak ondan 1 hafta sonra gittim tam rakamını hatırlamıyorum ama yaklaşık 60 TL gibi bir fiyata bu palete sahip oldum.

Kozmetik blogger'ı arkadaşlar detaylı şekilde inceleyip anlattığından ben sadece memnun kaldığım ve kalmadığım özelliklerini sayıyor olacağım.

Öncelikle şunu söylemeliyim ki çantaya at ama hiçbirşeyi dağılmasın özelliğini çok sevdim. Makyaj çantasına gerek kalmadan tek bir ürünle hem farınız, hem rujunuz, hem allığınız hem de aydınlatıcınızı yanınıza almış oluyorsunuz.



Mesela ben çok yoğun makyaj yapan birisi olmadığımdan paletteki far tonları benim için biraz koyu geldi. Görebildiğiniz üzere Metal-ica, Iron Maid-in ve Third Eye Blinded (çıkmamış ismi ama sağ en alt) en çok kullandıklarım oldu. Diğerlerini de genelde eser miktarda alıp açık renklerle karıştırarak kullanmaya çalışıyorum.




 Ne yazık ki resmi düz çeviremedim :)) İdare edin bu şekilde :)) Üstteki resimde parlamış olan aydınlatıcı ve allığın asıl renklerini görebilirsiniz. Açıkçası aydınlatıcı ile büyük aşk yaşıyorum. Allıkta bronz tonları seven birisi olmama rağmen gayet tatmin edici bana göre.


 Rujlarının rengine gelirsek tabi ki Vanilly bana göre değil ama Milly'ye bayılıyorum kelimenin tam anlamıyla :)
Ben yoğunlukla Milly'yi kullandığımdan açık bir renk olmasınında etkisi olabileceğini düşünerek çok kalıcı değil diyorum.


 Yine şaşı bak şaşır yapmanız gereken bu resimde ise size opsiyonel kombin seçeneği sunulmuş :)


Aydınlatıcı ve allığın elimdeki duruşları ise aşağıdaki gibi, buradan da neden aydınlatıcı ile büyük aşk yaşadığımı anlayabilirsiniz :) Görenler genelde yüzüne bir güzellik gelmiş, aydınlanmışsın diye soruyor ne yaptığımı :)



Ve tabi ki aynasının da olması başka bir aşık olunası özelliği




Basak Beyazkaya Web Developer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

your comments can make my day magical..♡ u all