18 Nisan 2013 Perşembe

Bioderma Sensibio H2O


Oldukça uzun zamandır kendim için uygun makyaj temizleyiciyi bulamamıştım. Çok yoğun makyaj yapan birisi değilim ama asla göz kalemi ve rimel olmadan dışarı çıkmam. Akşam geldiğimde de makyajımı temizlerken kullandığım temizleyicilerden de bir türlü memnun kalmam çünkü sabah uyandığımda gözlerimin altında kalemin akmış halini görürüm..daha doğrusu görürdüm. Geçenlerde en sevdiğim şeylerden birisi olan kozmetik bloglarında gezinirken Bioderma'nın bu muhteşem ürününden bahsedildiğini ve oldukça da olumlu yorumlar yapıldığını görünce aklıma uzun zaman önce üyesi olduğum Lilakutu ile bana bu ürünün tester'ının gönderildiği geldi. Akşam eve gelince hemen denedim ve ertesi sabah minik bir göz kalemi akıntısı bile yoktu. Üstelik diğer makyaj temizleyiciler gibi kremsi bir formatta değil, adından da anlaşılacağı gibi su kıvamında.

Ürünün vaad ettikleri;


Bioderma araştırmacıları ilk yağ ve sabun içermeyen temizleme sistemini geliştirdiler. Cilt için saf ve doğal aktif içeriklerle formüle edilen misel su. Bu prensip, cildin doğal biyolojik dengesine saygı gösterirken, derinlemesine ve sağlıklı bir temizlik sağlar, mükemmel toleransı garanti eder.

Bioderma Sensibio H2O alkolsüz, kokusuz ve paraben’siz.
- Waterproof göz makyajı dahil olmak üzere makyajı çok kolay çıkarıyor.
- Sonrasında yağlılık hissi bırakmıyor, adı üstünde sanki suyla yıkanmış gibi basit bir rahatlık sağlıyor.

Bu arada üründen almayı düşünüyorsanız çeşitli kozmetik sitelerinde 1+1 kampanyalı versiyonları var, hem de bir şişesi 500 ml...Bence kaçırmayın derim..Ben siparişimi çoktan verdim bile :))


Basak Beyazkaya Web Developer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

your comments can make my day magical..♡ u all