24 Nisan 2013 Çarşamba

Buycosmo.com Alışverişim


Bugün bir buhran anında deliler gibi yaptığım kozmetik alışveriş ürünlerim geldi :) Yaklaşık olarak 25-30 adet ürün siparişi vermişim ve çoğunluğu da ojelerden oluşuyor. Öncelikle internet sitesi gayet güvenli, sorularınızı cevap alabiliyorsunuz. Ürünler tek tek ambalajlanarak gönderilmiş ancak ana koli hakkında aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Bu durum kargo firmasından mı yoksa siteden mi kaynaklanıyor bilemiyorum ama sanki oldukça zorlu yollardan gelmiş gibi. Elime ulaşması 23 Nisan tatili nedeniyle birazcık uzun sürdü gibi geldi bana, bu arada alışveriş yapmak isteyenler için kargolar saat 17.00'de çıkıyormuş haberiniz olsun.

Gelelim neler aldığıma....Öncelikle envanter sayımı yapabilmek amacıyla deli gibi ürünleri açmaya koyulduğumdan ambalajlı hallerini çekemedim ama arkada bir poşet yığını var görürseniz, onlar bunların poşetleri :))



Aldığım ojelerin toplu görünümü, içlerinde Pastel, Essence, Golden Rose ve Flormar var.


 Yakından ojeler;





Aslında hiç rimel ihtiyacım yoktu ama çok ucuzlardı ve denemek istedim ben de nasıl olduklarını.


Bronz pudralara olan zaafım için yapılacak bir şey yok sanırım, hiçbir zaman yeterli değiller bana :)


Golden Rose rujun rengi Nude, çok hoşuma gitti ama Essense ruj için aynı şeyleri söyleyemeyeceğim. Dokusu ve kalıcılığı çok güzel ama benim rengim değilmiş ne yazık ki :( Bazen makyaj sonrası kaşlarım soluk gibi görünüyor gözüme, bu yüzden de bir tane kaş kalemi aldım.

Basak Beyazkaya Web Developer

6 yorum:

  1. Ohhhh benimde soyle dolu dolu alasim var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) çok fena çok..havalar ısındığından böyle deli alışveriş yapıyoruz sanırım :)))

      Sil
  2. Amanın ne yaptın Başak:) güle güle kullan cnm bnm gözüm gönlüm açıldı ohh:)
    Buarada essence ruju da allık niyetine sür sürüştür:) öptüüüüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) blacout oldu sanırım bir noktada hatırlamıyorum :)) çok mantıklı bak ya aklıma gelmemişti hiç ♥

      Sil
  3. güle güle kullan cok ama cok güzeller ..
    özellikle ojeler ..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. saol hayatim benim...hangisini sursem sasiriyorum :)

    YanıtlaSil

your comments can make my day magical..♡ u all