15 Nisan 2013 Pazartesi

Crop Top


Yine bu sene popülerliğini tekrarlamakta olan bir ürün bana kalırsa crop top'larda. Göbek dekoltesinden hoşlanır mısınız bilmem, bana sorarsanız ben göbek dekoltesinin demode olduğunu düşünenler grubundanım. Kesinlikle bağnaz değilim ama göbek dekoltesinin de estetik olduğunu düşünmüyorum tabi ki bir Victoria's Secret meleği değilseniz :) Ben daha çok sırt dekoltesi ya da geçen sene popüler olan böbrek dekoltesini tercih edenlerdenim.

Neyse, durum şudur ki bu sene crop top'lar çok moda efendim, ister Topshop, Mango, H&M gibi zincir markalardan alın isterseniz elinizde bulunun t-shirtlerinizi kesip kendi diy projeniz kapsamında crop top'lar üretebilirsiniz. Tabi ki gömlek, t-shirt üzerine giyenlerde var ama öyle daha da itici bir hal aldığını düşünüyorum ben naçizane.













Basak Beyazkaya Web Developer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

your comments can make my day magical..♡ u all