28 Nisan 2013 Pazar

Golden Rose Kardeşliği


Yarın ne giyeceğime tam olarak karar verememiş olsam da ne süreceğime çoktan karar verdim :)) Pastel'in hafif simli sarı ojesini sürmeyi aklımdan geçirmiş olsam da Sevgili Asude'nin instagramda desteklemesiyle Golden Rose Jolly Jewels serisinden birinin tırnaklarımı süslemesine karar verdim.


Öncelikle alt taban olarak Golden Rose'un Rich Color serisinden 08 numaralı çok tatlı pembesini sürdüm. Şunu eklemek istiyorum Golden Rose kesinlikle çok güzel ojeler çıkarttı bu sezon, eski ojelerini de severdim, hala da kullandıklarım var ama bu sezon fırçalar mükemmel, neredeyse bir kerede sürebiliyorsunuz tırnağınıza ve bence çok çabuk kuruyor, renk seçenekleri de harika doğrusu.



Daha sonra da üzerinde Jolly Jewels serisinin 115 numarasını uyguladım ki China Glaze'in bir ojesine pek benzetiyorum bunu.






Basak Beyazkaya Web Developer

4 yorum:

  1. Off çok tatlılar bugün bu seriye bakıcaktım yarına kaldııııı inşallah bulurum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım eğer bulamazsan golden rose'un internet sitesinden ya da benim yaptığım gibi buycosmo.com'dan alabilirsin..eğer denemediysen rimellerine de şans ver derim golden rose'un..paylaşıcam bir ara onları da :)

      Sil
    2. Paylaşırsan sevinirim canım yarın bulamazsam dediğini yapacağım çok teşekkürler , öperim ;)

      Sil
    3. tamamdır tatlım..öpüyorum ben de kocaman :)

      Sil

your comments can make my day magical..♡ u all