22 Nisan 2013 Pazartesi

Hassascilt.com Alışverişim


Bioderma Sensibio H2O ile olan aşkımı bilirsiniz, hatta ufak bir post yapmıştım, buradan bakabilirsiniz. Kargo ücreti ödememek içinde zihnisinir yancı ürün aramıştım ve yine bioderma'nın kuru kepek şampuanını tercih etmiştim. Cuma günü saat 15.00 gibi verdiğim siparişim Pazartesi günü sabah elime ulaştı, belki hafta sonu olmasaydı daha da çabuk elimde olabilirdi. Ben kampanyalı olan ürünlerden tercih ettim, Biodermanın iki adet 500 ml'lik sensibio'su 48 TL'ye geldi, şu anda piyasadaki en iyi rakam diyebilirim. Yanında da hediye olarak Photoderm serisinden bir güneş sonrası göndermişler hem de 100 ml'lik..Kocaman öpüyorum burdan ilgilenen arkadaşları...


Öncelikle şampuandan kısaca bahsedeyim. Node P serisi kuru kepek sorunlu saçlar için bir tedavi şampuanı, sorununuzu ortadan kaldırıp bir daha da tekrarlanmamasını sağlamak görevi. İçerisindeki salistik asit ve ardıç katranı özü ile kepeği önlüyor ayrıca saçı daha parlak ve güçlü hale getiriyor. İlk 3 hafta boyunca Node P'yi haftada 3 kez kullanıyorsunuz daha sonra da haftada 1-2 keze düşürüyorsunuz. Yeşil şişede gördüğünüz Node Fluide ise devam şampuanı. Tüm saç tipleri için sık kullanıma uygun, deterjan içermeyen bir şampuan. Saçı hafifletip parlamasına yardımcı olur.


Bioderma Sensbio H2O özellikle hassas ciltler için durulama gerektirmeyen temizleyici, makyaj çıkarıcı ve yatıştırmaya yardımcı bir misel solüsyon yani durulanmayan bir solüsyon. Aktif yatıştırıcı salatalık ekstresi ciltte tahriş oluşumunun önlenmesine yardımcı oluyor. 


Hediye olarak gönderilen Lait Visage Et Corps ise güneş sonrası nemlendiricimiz. Hazır geçen sezon kullandığım bitmişken o kadar isabetli bir hediye seçimi olmuş ki anlatamam :))


Basak Beyazkaya Web Developer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

your comments can make my day magical..♡ u all