1 Nisan 2013 Pazartesi

Kirpiklerim Küsmesin



Son zamanlarda özellikle instagram üzerinden pek bir maskara muhabbetindeyiz. Kim hangi maskarayı kullanıyor, kim hangisinden memnun kaldı, hangilerinden memnun kalmadı, hangi maskara topaklanır hangisi kirpikleri uzatır diye konuşup duruyoruz. Tüm bu konuşmaların sonunda çıkan sonu. aslında herkese her maskara ayrı etki yapıyor. Hatta ürünler arasında bile fark var. Mesela ben Lancome Hypnose Drama'nın bir tanesinden memnun kalmışken şimdi aldığımdan memnun değilim. Bu nedenle Givenchy Noir Couture'a geri dönmeyi planlıyorum elimdeki Hypnose biter bitmez. Bir zamanlar bir arkadaşım kirpiklerine biraz zaman ver, sürdüğün maskaraya alışsın demişti :) Ben de alışsın diye bekliyorum bakalım Hypnose ile aramızdaki ilişki nasıl devam edecek.

Asıl söylemek istediğim şudur ki kirpiklerimize yoğun işlem uygularken onların sağlıklarını da düşünmemiz lazım değil mi? Netice de onlar güçsüzleşince hiçbir maskaranın yararı yok. Makyajımızı temizlemeyi unutmamanın yanı sıra yüzümüze, saçlarımıza yaptığımız bakımın benzerini yapmamız gerekiyor diye düşünüyorum. Ben son zamanlarda Dr. Elif Güveloğlu'nun bayağı bir zaman önce önermiş olduğu maskeyi kullanıyorum. Bakalım uzun vade de etkilerini görecek miyim?

1 çay kaşığı Hint yağı
1 çay kaşığı tatlı badem yağı

Tatlı badem yağını önermesinin sebebi acı badem yağının gözler için zararlı olmasıymış, lütfen bu noktaya dikkat edin malzemenizi alırken.

Yağları iyice karıştırın birbirine ve her defasında temiz bir kulak çubuğu yardımı ile kaşlarınıza ve göz içlerinize yani kirpik tabanlarınıza gözünüzün içine gelmeyecek şekilde uygulayın. Bu işlemi özellikle banyo sonrasında yapmaya gayret gösterin. İşlemi yaptıktan sonra 1 saat bekleyin ve gül suyu ile yüzünüzü temizleyin.


Basak Beyazkaya Web Developer

2 yorum:

  1. söylediğinizmaske bende uyguluyorum açıkcası faydasını da gördüm tavsiye ediyorum bende:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. süper o zaman. ben de uygulamaya devam ediyorum :)

      Sil

your comments can make my day magical..♡ u all