17 Nisan 2013 Çarşamba

Loreal True Match Minerals


Oldukça uzun süredir kullandığım ve çok memnun kaldığım bir ürünü paylaşmak istiyorum sizlerle. Loreal True Match Minerals. Açıkçası devamını nasıl getireceğimden çok emin olamadım çünkü bu ürün kesinlikle bir fondoten değil, pudra demek daha doğru olur sanırım.

Ürün kullanım rahatlığını sunuyor size çünkü diğer pudralar gibi ekstra fırça taşıma zorunluluğunuz yok çünkü fırçası içinde.




Arka tarafında da iddia ettiği üzere pudra kadar hafif ve uzun süreli ancak fondoten kadar kusursuz kapatıcı özelliği yok bana kalırsa. Eğer problemli bir cildiniz yoksa gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz tabi ki.

 Fırçasının doğal kıllardan yapıldığı konusunda bir takım söylentiler var blog alemlerinde ama bana kalırsa doğal kıllardan oluşmuş bir fırça değil ama yumuşak ve sürümü ile tanecikleri tutması bakımından oldukça başarılı. Benim fırçam kullanılmışlıktan biraz dağılmış tabi ki :)



Elimde uygulanmış hali de bu şekilde.





Basak Beyazkaya Web Developer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

your comments can make my day magical..♡ u all