2 Nisan 2013 Salı

Ne İzledim: 500 Days of Summer



Canınız sıkıldığında ne izlersiniz bilmiyorum ama ben pek televizyon izlemeyen insanlardanım. Tv ile bağlantım Cumartesi-Pazar Cnbc-e'de Barnyards ve Madagaskar Penguenleri ve Pazar günler Arda'nın Mutfağı'nı izlemekten ibaret. Bu yüzden zamanımın çoğunu pc başında yabancı dizi-filmleri izleyerek geçiriyorum. Bir süre sonra herşeyi izlemiş olduğunuzdan tekrarlara geçiyorsunuz :)))

Neyse konuyu çok dağıtmadan, 500 days of summer ya da Türkçeleşmiş hali ile Aşkın 500 günü en başında da söylediği gibi bir aşk hikayesi değil, bu film aşk hakkında bir hikaye sadece ve izlemesi hem inanılmaz eğlenceliyken aynı zamanda insanın içini burkan cinslerden. Çok fazla anlatmak istemiyorum ama eğer hala izlemediyseniz mutlaka izleyin diyorum. Sadece soundtrack'indeki Mum-ra / The Smiths / Regina Spector için bile izlenir :))))

İyi seyirler....                                                      
Basak Beyazkaya Web Developer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

your comments can make my day magical..♡ u all