11 Nisan 2013 Perşembe

Nude Lipstick


Siz ne tarz ruj seversiniz bilmiyorum ama ben genelde sürdüğüm ruju evden çıkana kadar yalamış yutmuş olurum. Bunun nedeni belki kendime çok renkli rujları yakıştıramıyor olmamdır, kim bilir? O yüzden bu sene revaçta olan nude rujlar benim için biçilmiş kaftan. Ben yavaş yavaş dolabımı nude rujlarla doldururken Harpers Bazaar'ın seçtiğin en iyi nude lipstick'lere bakalım dedim bir.

Chanel Rouge Coco Shine in Canotier

Dior Rouge Dior Lip Color in Angelique Beige

Tom Ford Sable Smoke


Tom Ford Lip Color in Blush Nude


Yves Saint Laurent Rouge Volupte Lipstick in Nude Beige

Nars Satin Lipstick in Honolulu Honey

Fresh Sugar Honey Tinted Lip Treatment SPF 15


Marc Lipclick Full Color Lipstick in Bare Hug





Basak Beyazkaya Web Developer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

your comments can make my day magical..♡ u all