19 Nisan 2013 Cuma

Ojelerim ♥


Bugün hem işlerin az olması hem de öğleden sonra patronun ofiste olmaması :) nedeniyle kendimi kozmetik sitelerine verdim, neredeyse tüm öğleden sonra mı bu işe ayırdım diyebilirim. Tabi ki bütçem zararlı çıktı bu işte, bir sürü de wishlist item çıkartmış olmam kendine cabası. Neyse çoğunlukla ojelere baktım, malumunuz ojesiz bir moda düşünülemez. Eve gelince de dökeyim bakalım elimde neler varmış, neler bitmiş, ne renkleri almalı dedim... Maşallah hiçbirisi kurumamış, misss gibiler, ama parıltılı ojelerde eksiklerim olduğuna karar verdim. Ayrıca China Glaze'ler ile bildiğiniz aşk yaşamaya başladım, hemen gidip bulup almam lazım, kozmetik siteleri dışına bakıp alabileceğim nerelerde var bilenler lütfen söylesin....Bu arada hazır olun bir süre oje postlarına girişebilirim :))






Basak Beyazkaya Web Developer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

your comments can make my day magical..♡ u all