28 Nisan 2013 Pazar

Payet Etekler


Payet hayatımızda artık önemli bir yer almaya başladı. Eskiden düğünlerde derneklerde, özel günlerde giyilirdi, normalde giyenlere de ne kadar süslenmişsin sen denirdi ama artık her yerdeler. Ayakkabılarda, kolyelerde, terliklerde, bikinilerde, kazaklarda aklınıza gelebilecek her yerde. İnsanlar duyunca ya da görünce biraz şaşırırlar ama itiraf ediyorum ben de bir pul payet hastasıyım. Ayakkabılarımda özellikle bulunmalarına gayret ediyorum, olmayanları da minik diy projeleri ile pulluyorum :)

Yazın gelmesinin alametifarikalarından birisi de benim için payet eteklerin gün yüzüne çıkması. Kışın opak çoraplarla birlikte giymekten zevk alsam da yanık ten ve blazer ceketlerle harika durduklarını düşünüyorum. Gerçi artık hepiniz biliyorsunuz ama bu kadar iddalı bir parça giydiğimizde geri kalan her şeyin sade olmasına özen gösterelim ki şık olabilelim :)


























Basak Beyazkaya Web Developer

4 yorum:

  1. çok şık etekler.fakat dediğin gibi aşırıya kaçmamak için diğer parçalara dikkat etmek lazım.herkesin harcı değil yani.blogunu çok beğendim, takipteyim.bende beklerim:)
    http://wishingbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle canim.oldukca iddali bir parca,tek basina herseye yeter..hemen geldim ben de ;)

    YanıtlaSil
  3. Those sequin skirts are so pretty, I have a few sparkly bags and one pair of sparkly shoes now I definitely need to find some skirts after seeing these! :)

    mycrushcouture.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sequin is lovely fabric to me,it'a lifesaver :)) everyone should have at least one sequin item.you have some lucky of you but should have a sequin skirt too :)

      Sil

your comments can make my day magical..♡ u all