23 Nisan 2013 Salı

Rossman ve Gratis Alışverişim


Sanki çok az kozmetik alışverişi yapmışım gibi bugün yine kendimi kozmetik alışverişi yapmaktan alıkoyamadım. İhtiyacım olan ürünün dışında ki bu Essence'in far bazı yancı birşeyleri de attım sepete geldim :))


Essence'in ojelerini pek seviyorum, bu da kahverengi pırıltılı bir oje. Yanında Rival de Loop'un Young Blue Lagoon Ojesi, yanar döner mavi bir rengi var çok hoşuma gitti, az sonra da sürüyor olacağım :) Diğer minik arkadaş ise Gratis'ten alındı. Yine Essence'in Twilight Breaking Dawn kolleksiyonunda farımsı. Oldukça koyu pırıltılı bir rengi var, gece makyajlarında ya da açık renklerle yumuşatarak gündüz makyajında güzel olabileceğini düşündüm. 


Gliss 20 TL'lik alışverişlerde 5 TL idi, ben de denemek istediğim Marrakesh yağlı olanı aldım. Yanında ki maske yine Rival de Loop'un Kirazlı el peelingi, katalogda görüp pek merak etmiştim işe yarayıp yaramadığını, bakalım yarayacak mı? Asıl bu alışverişi yapmamın nedeni ise Essence Far Bazı idi, bakalım kullanıp görüşlerimi paylaşırım onunla ilgili.


Yine çok lazım olmasa da allık fırçası aldım, geniş yelpaze şeklinde ama aklım Bambu olan sette, umarım indirimden denk getirebilirim.


Turuncusunu da aldıktan sonra Pastel Blush On allıklarım tamamdır..


Tabi ki Minik hemen fırçayı test etti, onayından geçti.


Basak Beyazkaya Web Developer

2 yorum:

  1. "farımsı" :))koptum cnm ya:)) güle güle kullan aldıklarını, essence far bazı yorumlarını bekliyorum ilerleyen günlerde:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ihihi :)) pigment demek istemedim farımsı diyeyim dedim :)) far bazıni deneyince hemen yaziyicam :*

      Sil

your comments can make my day magical..♡ u all