10 Nisan 2013 Çarşamba

The Body Shop BB Cream


Artık neredeyse BB krem furyasının sonuna geldik ama ben kendime uygun olanını daha yeni buldum :) Aslına bakarsanız kozmetik bloglarından ve insanların yaptıkları yorumlardan derlediklerimi anca sonuçlandırdım demek daha doğru olur. Genel olarak memnuniyetler ve memnuniyetsizlikleri koydum kenara ve zaten pek sevdiğim The Body Shop BB kremde karar kıldım, hem de hafta sonu indirimdeyken aldım daha da karlı oldu :))

Genel olarak kremin içeriğiydi falandı diye uzun uzun yorum yapmayacağım, dediğim gibi kozmetik bloggerları bu konuları detaylı olarak incelemişler. Ben sadece yoğunluğundan, kokusundan ve yüzüme verdiği enerjik renklendirmeden çok memnum. Kapatıcı özelliği inanılmaz iyi değil ama çok sorunlu bir cildiniz yoksa eğer gayet yeterli bence.







Basak Beyazkaya Web Developer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

your comments can make my day magical..♡ u all