10 Mayıs 2013 Cuma

Gratis Alışverişim


Malumunuz dünden beri hepimiz Gratis'lerdeyiz çekirge sürüleri gibi. Açıkçası o kadar kalabalık ki Gratis'ler yürümek bile acaip zor içeride, hani iğne atsan yere düşmez derler ya o misal :) Benim bu indirimde almayı hedeflediğim şey The Balm'ın Nude'tude idi. Dün iş çıkışı resmen koşarak Üsküdar'daki Gratis'e gittim. İçerisi oldukça kalabalıktı ama istediğim her şeyi aldım. Bugün aklıma takılan bazı şeyler oldu tekrar gittim biraz mesai sonrası iş çıkışı, bu sefer daha da kalabalıktı ve bir önceki güne göre stoklar tükenmişti ama yine The Balm tarafına dadandım ve ihtiyacım olmayan şeyleri aldım. Bugün asıl uğrama amacım Aussie'nin  3 Minutes Miracle Frizzy Remedy'sini almaktı, indirimde olmadığını görünce üzüldüm ama almadan da duramadım :) Çok methini duyduğum bir ürün, en kısa zamanda kullanıp paylaşıyor olacağım sizlerle.

Peki ya siz neler aldınız???

Quick post olduğundan sadece The Balm kısmından aldıklarımın instagram resmini ekleyiverdim :)) Evet tembelim :))

Basak Beyazkaya Web Developer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

your comments can make my day magical..♡ u all