12 Mayıs 2013 Pazar

Gratis Anneler Günü Alışverişim


Hazırsanız az sonra size kozmetik indiriminde bir kadın nasıl çıldırır adlı çalışmamın görsellerini sunacağım :) Detay vermeme gerek yok artık hepiniz biliyorsunuz bugün indirimin son günü ve ben bugün hariç bütün günler Gratis'e uğradım ve ellerim kollarım dolu çıktım. Aslında bugün içinde kafamda bir iki almak istediğim malzeme var ama sanırım onları pas geçeceğim :))

If you are ready i' m going to show some photos about how a women gets crazy if there if discount on cosmetic :) I guess no detail is necessary now, this is the last day of super Gratis discount and i have visited Gratis all there days :)) Just not today... In fact i want to buy some missing stuff too but guess i'm going to skip :))

Let's look at what i have bought :)















Sizce de delirmişim değil mi? Kalem Gratis'in hediyesi, canım Minik'im de acaba içinden bana birşey çıkar mı arayışında :)) Şimdi bunları yerlerine yerleştirme zamanı :)))

Benri Pure Aseton  7 TL'den 4,20 TL
Benri Hidrofil Pamuk 2 TL'den 1,20 TL
Pierre F Scrub 14,75 TL'den 8,85 TL
Accentra Nemlendiricili El Kremi 3,50 TL'den 2,10 TL
Balm Shelter Lip Gloss 18 TL'den 9 TL
The Balm Hot Mama 27 TL'den 13,50 TL
The Balm Balm Shelter 32 TL'den 16 TL
The Balm Face Primer 32 TL'den 16 TL
The Balm Quershadow 18 TL'den 9 TL
The Balm Marry Lou Manizer 40 TL'den 20 TL
The Balm Betty Lou Manizer 40 TL'den 20 TL
The Balm Nude'tude 55 TL'den 27,50 TL
The Balm Allık Fırçası 28 TL'den 14 TL
The Balm Anita Boytoy lipstick 20 TL'den 10 TL
Pretty Promise Duş jeli seti 14,75'ten 8,85 TL
  


Basak Beyazkaya Web Developer

8 yorum:

  1. Aaaa maskeyi almayı düşünüyodum bende, sanırım artık indirimsiz haliyle alıcam :/

    http://ecegurbuz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pierre F süper bence..Dün hemen denedim, benim aldığım soyulan maske değil B vitaminli peeling olanı. Çok ince kum tanesi gibi, yüzünü temizlediğini hissediyorsun..Hala geç kalmış sayılmazsın bugün de devam ediyor indirim.Bence kap hemen bir tane :))

      Sil
  2. sen çoşmuşsun canım.benimde gratisten aldıklarımla çekilişim var beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) ben kendime müslümanım sanırım..sadece kendime aldım :)))

      Sil
  3. Oov The Balm'laar!
    Bayıldıım :)

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan, balm standını almışssın sanırım :) bende aldıklarımı yazdım, beklerim bloguma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) geçen sefer balm jovi alıp çok memnun kalınca hazır fırsat diğer aklıma takılanları da alayım dedim..ama almadıklarım kaldı :))

      Sil

your comments can make my day magical..♡ u all