2 Mayıs 2013 Perşembe

Mirror Shine


Hani bazı günler vardır ya, sabah kalkınca kendinizi bir türlü iyi hissetmezsiniz. Giydiğiniz hiçbir şeyi üzerinize yakıştırmaz, kendinizle kavga eder durursunuz tüm gün. Hani bir de o günlerin tam tersi günler vardır. Üzerinize çuval giyseniz bile kendinizi dünyanın en güzel kadını gibi hissedersiniz. İşte ben bugün tam olarak öyle hissediyorum kendimi. Sabah uyandığımdan günün bitmesine saatler kalaya kadar içimdeki bu his gitmedi.

You know, there are some days, either yourself up in the morning will not feel any better. You think nothing looks good on you, can't stop fighting with yourself all day. And the vice versa of those days. You feel like the most beautiful woman in the world even if you wear a sack. Today i'm feeling exactly like the second one. From the time i woke up till the last hours of the day.

Personal Note: I have to learn how to pose quickly :))










Basak Beyazkaya Web Developer

4 yorum:

  1. Hi dear!
    Nice outfit, love the bag
    I'm following you too :)
    xoxo

    YanıtlaSil
  2. ay ay ay ben o çantanı ve tırnak desenini yerim!tatlm çok güzel olmuşsun kiii, ben de kot gömleği beyaz blus üstüne çok yakıştırırım!
    öpücükler bebim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asıl ben seni yerim bebek..muaaahhhh :)))

      Sil
  3. I am following you back! :D
    www.nobodyputskorinintehcorner.blogspot.co.uk
    xxx

    YanıtlaSil

your comments can make my day magical..♡ u all