14 Mayıs 2013 Salı

Thanks To Lovely Shemellon ♥


Bu postum daha çok Türk okurlarımı ilgilense de herkesin dikkatini çekecektir diye düşünüyorum. Blogumu açalı çok uzun bir zaman olmadı ama amatörce düzene sokma çalışmalarım hiç bitmeden hep devam ettim. Görsel olarak biraz da olsa hizaya soktum ama header'ımla bir türlü barışamamıştım. Gerrçi en son resimlerimden oluşana gözüm alışmıştı ama diğer bloglarda gördüğüm birbirinden güzel header'ları da kıskanmıyor değildim :)) Sonra hiç beklemediğim bir anda bir blog'da kendisine teşekkür edildiğini gördüm ve hemen mail attım. Maili attığım gibi bana cevap verdi ve aynı günün gecesinde bana birbirinden güzel iki tane header gönderdi. Burdan Shemellon'a hiçbir şey beklemeden, emek vererek bu kadar güzel işler yaptığı için bir kez daha çok çok ama çok teşekkür ediyorum. Hemen yaptığı header'lardan bir tanesiyle değiştirdim eskisini...Beğendiniz mi????

I think this post is mostly for consideration of Turkish visitors but it will take everyone's attention too. It has not been very long time since i have opened my blog but my desing works never ended. I always tried to make it look better but there was always a huge gap.. How will my header be like the other lovely blog headers? While i was thinking on this and trying to do something suddenly i discover a beauty named Shemellon. She prepared lovely two headers to me without any financial request in a night. I want to thank again to my beauty for makin those wonderful headers..I have replaced old one with my fav. Do you like it ????






Basak Beyazkaya Web Developer

3 yorum:

  1. Thank you for your comment on my blog dear!! I’m following you back on gfc and bloglovin!
    If you want we can follow also on lookbook, fashiolista, google+, twitter and facebook?
    Come back soon to visit me on Cosa Mi Metto???
    D&G sunglasses giveaway!!

    YanıtlaSil
  2. Yazı için teşekkür ederim. Beğenmene ayrıca çok sevindim. Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten beğendim..hani bir şey istedim yapıldı güzel şeyler söyleyeyim mantığıyla gitmedim..özellikle kızın saçları kabarık ve uzun ya aynı benimkiler gibi :)) tekrar ellerine sağlık

      Sil

your comments can make my day magical..♡ u all