11 Mayıs 2013 Cumartesi

The Balm Nude'tude Palet


Anneler gününde yapılacak olan Gratis indirimini en çok bu ürün için hevesle bekliyordum ve bir önceki postumda da belirttiğim gibi indirimin ilk günü iş çıkışı koşa koşa gittim ve şansıma beni bekliyordu. Hemen aldım ve ertesi gün kullandım. Deli gibi makyaj yapan birisi değilim, hatta makyajım allık,göz kalemi, rimeli geçmez bile diyebilirim ama bu paletle aşk yaşıyordum standında. Tam bana göre renk tonlarının olduğu bana göre indirimdeki fiyatının acaip uygun olduğu bir palet.

İçinde 12 renk var, bir de fırçası. Fırçasının kolay çıkabilmesi için ufak bir kurdale sistemi yapmışlar, ben pek kullanmıyorum açıkçası far için fırça, parmaklarım bu işi görüyor neticede :)) Bu konularda çok bilgili değilim ama pigmentasyonu bana göre gayet başarılı, gölgelendirme-renk geçişleri sağlamanız için kullanabileceğiniz bir çok renk var..Yani uzatmadan oldukça yeterli ve bence herkeste olması gereken bir ürün. 55 TL normal dönemde fiyatı, % 50 indirimle 27,50 TL gibi acaip yeterli bir fiyata alabilirsiniz..Hadi koşun Gratis'e :)

Bu arada swatchlarını görmek isteyenler Th Balm'ın burada ki sitesine lütfen :)





Favori renklerim bu taraftakiler :))





Basak Beyazkaya Web Developer

2 yorum:

  1. Great nails ;) May be fashion, may be not-I love that! ;)

    I follow you on bloglovin ;)

    xoxo

    agnejsza.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. thank you so much dear...not great but it was my first try :))

      Sil

your comments can make my day magical..♡ u all